نمونه کارکرد comment hierachy

نمونه کارکرد comment hierachy

اخیرا به یک سورس کد اوپن سورس برخوردم که به سازنده بازی این امکان رو میده که گیم آبجکتهایی توی Hierarchyیونیتی ایجاد کنه که نقش کامنت داخل کد رو دارن و میتونن توی نظم و ترتیب دادن و واضح تر کردن لیست اشیای سین های بزرگ مفید باشن.

 

این ابزار مفید دو حالت داره اول برای اینه که بتونیم یه سری گیم آبجکت رو به عنوان توضیحات اضافه کنیم و دوم اینکه یه سری گیم آبجکت رو به عنوان todo و کاری که باید توی آینده انجام شه معرفی کنیم.

نحوه استفاده

برای استفاده کافیه سورس اسکریپت رو دانلود کنید و در پروژه خودتون قرار بدید

بعد اون اسم گیم آبجکت مورد نظر خودتون رو با دوتا بک اسلش // شروع کنید و اگه میخوایید به عنوان todo شناخته شه با //todo شروع کنید.به همین سادگی!

دانلود سورس CommentHierarchy

نکته:

اشیائی که کامنت میشن به طور خودکار تگ EditorOnly رو به خودشون میگیرن که این باعث میشه شی مورد نظر توی خروجی بازی(مثل خروجی اندروید) وجود نداشته باشه و به همین خاطر بار اضافه روی خروجی نداره.

صفحه گیت هاب این ابزار کاربردی:

https://github.com/millerlyte87/CommentHierarchy/tree/master